Khamis, 30 Julai 2009

assignment tiaaaa


holla....last monday kami kana bagi assignment about brake system(drum brake arrangement shoe) due date nya 3rd august...next week wa 2...baik jua ada yg menulung lah...mostly nikki lah menulung aku...dpt jua ku siap kan.....beberapa hari dah ku na cukup tido waaa.....tiap hari ku aher skulah.....payah jua jd skool boy smula aneee.....mun keraja naleh tia jua.......btw now im 8 wywy wif ayam,patt,nikki n then hafiz datang...kami lepak sini and finish my assiment ari ane jua.....heeeeee so na ku payah kan paning2 lg..ne relax tah ku saja,bah sapa kan mbawa ku lepak ane bah aku mlayan........huhu....thanks berabis arah nikki yg menulung aku mbuat asimen......without her ku na tau kan buat pa...heee xp.............bah2 lalah ku eeeeee........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan